Potrebujete poradiť?
Zozbierali sme pre vás odpovede na otázky, ktoré sa nás pýtate najčastejšie. Vyberte si z kategórií nižšie a zistite odpoveď ihneď. Ak ste nenašli, čo ste hľadali, neváhajte kontaktovať náš Zákaznícky servis.
Správu ste odoslali, ale odpoveď vám ešte neprišla?
Naše zákaznícke centrum môže občasne zažívať veľký nápor požiadaviek, ktoré spracúvame postupne podľa dátumu odletu. Vašu správu registrujeme a odpovieme vám na ňu v čo najkratšom čase. Duplicitným zasielaním požiadaviek sa čas ich spracovania môže predĺžiť. Pokiaľ je váš odlet o menej ako 48 hodín, kontaktujte nás, prosím, telefonicky. V prípade nedostupnosti môžete kedykoľvek kontaktovať priamo leteckú spoločnosť, ktorá váš let operuje.
Zákaznícky servis Pelikána 24/7
Počas pracovnej doby vás obslúžia naši špecialisti. Mimo nej je tu virtuálny asistent Rio, ktorý vaše požiadavky zaznamená a postúpi kolegom na riešenie.
Médiá a spolupráca
kontakt pre médiá
marketingové spolupráce
affiliate spolupráce
spolupráce pre firmy
Správu ste odoslali, ale odpoveď vám ešte neprišla?
Naše zákaznícke centrum môže občasne zažívať veľký nápor požiadaviek, ktoré spracúvame postupne podľa dátumu odletu. Vašu správu registrujeme a odpovieme vám na ňu v čo najkratšom čase. Duplicitným zasielaním požiadaviek sa čas ich spracovania môže predĺžiť. Pokiaľ je váš odlet o menej ako 48 hodín, kontaktujte nás, prosím, telefonicky. V prípade nedostupnosti môžete kedykoľvek kontaktovať priamo leteckú spoločnosť, ktorá váš let operuje.